2rokh

چند مدل آرایش جدید صورت برای افزایش زیبایی

چند مدل آرایش جدید صورت برای افزایش زیبایی

آرایش و میکاپ یکی از موارد مورد علاقه همه خانم ها است و می توان گفت مانند یک عصای جادویی عمل می کند! زیرا علاوه بر اینکه می تواند همه لکه ها و نقص های پوستی را به خوبی پنهان کند ، در افزایش زیبایی و جذابیت صورت نیز تأثیر بسزایی دارد و به ایجاد اعتماد به نفس بیشتر در خانم ها کمک می کند!

اگر شما هم به آرایش علاقه دارید و می خواهید مدل های مختلف آرایش را امتحان کنید ، پیشنهاد می کنیم با 2رخ همراه باشید و با برخی از ایده های جذاب و شیک آرایش آشنا شوید. این ایده های آرایش به شما کمک می کند تا چهره زیبا و خاصی داشته باشید و از رنگ های جدید و ویژه در آرایش خود استفاده کنید و از این طریق زیبایی چهره خود را بیشتر نشان دهید.

چند مدل آرایش جدید صورت برای افزایش زیبایی

رژ لب قرمز و خط چشم مشکی

این ترکیب جذاب برای آرایش صورت نیز احتمالاً یکی از آرایش های مورد علاقه شماست! ترکیب رژ لب قرمز با خط چشم بالدار و مشکی آرایش کلاسیک و جذابی را برای شما ایجاد می کند که همیشه زیباست و هرگز از مد نمی افتد!

این آرایش به سبک هالیوودی برای همه خانم ها مناسب است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که رژ لب قرمز متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید تا زیبایی صورت شما به بهترین شکل ممکن دیده شود.

آرایش جدید صورت

رژ لب نوود و آرایش چشم اسموکی

آرایش صورت با رژ لب نوود و آرایش چشم اسموکی یکی دیگر از ترکیب های جادویی است که می تواند جذابیت فوق العاده ای برای صورت ایجاد کند.

این آرایش پر زرق و برق و جذاب می تواند یکی از انتخاب های بسیار خوب برای مهمانی ها و مراسم شبانه باشد و جذابیت بسیار خوبی برای صورت و استایل شما ایجاد کند. البته رژ لب یا رژ لب جدیدی که انتخاب می کنید باید کاملاً با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد تا این زیبایی صورت به میزان خود برسد.

آرایش جدید صورت

پوستی کاملا صاف و با رژ لب تیره

با استفاده از این ایده آرایشی تمام توجه شما به لب ها و پوستی صاف و یکدست جلب می شود. بهترین رنگ هایی که می توانید به عنوان رژ لب تیره در این سبک آرایش انتخاب کنید شامل رنگ هایی مانند شراب ، زرشکی ، قهوه ای یا بنفش تیره است و زیبایی پوست و صورت شما را چندین برابر نشان می دهد.

در این مدل آرایش و میکاپ صورت نیازی به آرایش زیاد چشم نیست و تنها چند لایه ریمل با خط چشم مشکی یا مقداری سایه چشم خاکستری زیبایی چشم شما را کامل می کند.

آرایش جدید صورت

سایه چشم قهوه ای و رژ لب هلویی

مزیت این مدل آرایش صورت این است که هم در مهمانی ها و هم در جشن ها می توانید از آن استفاده کنید و می توانید این آرایش زیبا و ساده را برای کار یا شرایط عادی و روزمره انجام دهید.

البته ، هنگام استفاده از سایه چشم قهوه ای ، زیاده روی نکنید. زیرا استفاده زیاد از این رنگ سایه چشم باعث خستگی و کسل شدن چشمان شما خواهد شد. استفاده از رژ لب هلویی به همراه سایه چشم قهوه ای می تواند به راحتی طراوت و شادابی بسیار خوبی برای صورت ایجاد کند و همچنین سنگینی سایه چشم قهوه ای را تا حد زیادی خنثی کند.

آرایش جدید صورت

رژ لب زرشکی و سایه چشم برنزی

این ترکیب آرایش سلطنتی واقعاً می تواند چهره شما را لوکس و جذاب کند! هنگام استفاده از رژ لب ، حتماً از رژ لب همرنگ رژ لب استفاده کنید و این خط را دقیقاً روی خط لب طبیعی بزنید تا ظاهری فوق العاده جذاب و زیبا برای لب ها ایجاد کند.

برای استفاده از سایه چشم برنزی نیازی به کار سخت نیست! کافیست با استفاده از حرکات انگشت خود مقدار کمی سایه چشم طلایی یا برنز را روی پلک بزنید و این آرایش فوق العاده جذاب و خاص را ایجاد کنید.

آرایش جدید صورت

سایه چشم بنفش یا آبی با رژ لب صورتی

ممکنه شما هم مثل بسیاری از خانمها اینطور تصور کنید که رژلب صورتی هیچ تناسبی با سایه چشم بنفش یا آبی نداره! اما ما بهتون پیشنهاد میکنیم حتما برای یکبار هم که شده این مدل آرایش صورت رو امتحان کنید اما به جای استفاده از سایه چشم مات، از یک سایه چشم براق و درخشان برای آرایش چشم استفاده کنید تا ظاهری باطراوت، تازه و شاداب براتون ایجاد بشه.

آرایش جدید صورت

رژ لب مرجانی و سایه چشم شامپاین

اگر نمی خواهید از رژ لب قرمز با رژ لب های تیره و خیره کننده استفاده کنید ، این ترکیب رنگ می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد!

استفاده از رژ لب بژ روشن یا رژ لب مرجانی با رنگ بژ روشن ، بسیار سریع و تازه ، تمام صورت و صورت شما را شاداب و تازگی میدهد و جلوه زیبایی برای صورت شما ایجاد می کند. این آرایش را با سایه چشم براق شامپاین کامل کنید و آماده رفتن روی فرش قرمز شوید!

آرایش جدید صورت

سخن آخر

آرایش یک هنر است و اگر بتوانید رنگ های مختلف لوازم آرایشی را به خوبی ترکیب کنید ، می توانید آرایش بسیار زیبا و جذابی داشته باشید. توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از مواد آرایشی نمی تواند شما را زیباتر کند. بنابراین همیشه از مواد آرایشی در حد اعتدال استفاده کنید و تمام توجه خود را معطوف به افزایش زیبایی طبیعی صورت خود کنید و مطمئن باشید با این ترفند ساده ، همیشه زیبا و جذاب خواهید بود.


برچسب ها : چند مدل آرایش جدید صورت برای افزایش زیبایی , مدل آرایش صورت جدید , آرایش صورت دخترانه , آرایش صورت ساده ,
+ نوشته شده در يکشنبه 26 ارديبهشت 1400ساعت 1:13 توسط zahra | | تعداد بازدید : 207

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]