2rokh

انتخاب رنگ لنز مناسب با توجه به رنگ پوست

انتخاب رنگ لنز مناسب با توجه به رنگ پوست

انتخاب رنگ لنز مناسب با توجه به رنگ پوست :چه لنز رنگی بخرم؟ یکی از سوالات متداول کسانی که می خواهند لنزهای رنگی بخرند .در پاسخ باید بگوییم که انتخاب رنگ لنز مانند اندازه لنز به عوامل مختلفی بستگی دارد این بدان معناست که شما نمی توانید یک کپی را برای همه بپیچید و بگویید که رنگ خاصی برای شما مناسب است.

لنزهای رنگی در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند و هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. به عنوان مثال لنز ممکن است فقط جنبه زیبایی داشته باشد و برای تغییر رنگ چشم مورد استفاده قرار گیرد یا ممکن است از نظر رنگ پزشکی و در عین حال زیبا باشد ، می تواند برای اصلاح مشکلات بینایی فرد مورد استفاده قرار گیرد.با 2 رخ تا اخر این مقاله همراه باشید.

انتخاب رنگ لنز مناسب با توجه به رنگ پوست

بعضی از لنزهای رنگی دور مشکی هستند و باعث بزرگتر به نظر رسیدن چشم می شوند. برخی دیگر ساده هستند و به طور طبیعی رنگ چشم را تغییر می دهند.به طور خلاصه لنزهای رنگی یکی دو لنز نیستند که بتوان گفت یک رنگ خاص برای شما خوب است یا خوب نیست.

اما با تمام این تفاسیر ، تعدادی قوانین و فرمول‌های کلی برای انتخاب رنگ لنز وجود دارد. این بدان معناست که اگر بر اساس این اصول یک لنز رنگی بخرید بدون شک انتخاب درستی خواهید داشت و حتما لنز به شما خواهد آمد.

چه رنگ لنزی بیشتر به من می‌آید؟

هر فردی مشخصات ظاهری خاص خود را دارد. یکی پوستش سبزه و چشم‌هایش قهوه‌ای است، دیگری پوست سفید و چشم‌های آبی دارد. به همین خاطر، هر فرد باید بر اساس مشخصات ظاهری خود رنگ لنز را انتخاب کند.

مشخصات ظاهری شامل موارد زیر است:

  • رنگ طبیعی چشم‎ها
  • رنگ پوست
  • رنگ سایه‌ای که هر روز به چشم می‌زنید (اگر خانم هستید)
  • رنگ لباس‌هایی که بیشتر مواقع می‌پوشید

انتخاب رنگ لنز مناسب با توجه به رنگ پوست

بیشتر بخوانید: 10 مورد از بهترین مارک رژلب های معروف

انتخاب لنز رنگی بر اساس رنگ طبیعی چشم ها

لنزهای مختلف تأثیرات متفاوتی بر روی چشمهای تیره و روشن دارند. توجه به تیرگی و فشردگی رنگهای لنز قبل از خرید بسیار مهم است.

اگر به دنبال تغییر جزئی هستید که فقط می خواهید رنگ چشم شما کمی روشن شود ، سراغ لنزی بروید که یک نوار باریک در اطراف خود و رنگ نیمه‌شفاف دارد.

اما اگر می خواهید با لنزهای رنگی تغییر اساسی در صورت خود ایجاد کنید باید یک لنز کاملاً مات مانند لنزهای سه در یک بخرید. لنزهایی که از سه رنگ برای یک رنگ استفاده می کنند طبیعی تر به نظر می رسند.

مثلا در ساخت لنز رنگی ایراپتیکس، از تکنولوژی رنگی 3 در 1 استفاده شده است که 3 حلقه رنگ در اطراف عنبیه دارد. این حلقه‌های رنگی به منظور عمق بخشیدن به لنز تعبیه شده تا موقع استفاده، چشم‌ها کاملا طبیعی به نظر برسند.

انتخاب رنگ لنز مناسب با توجه به رنگ پوست

لنزهای رنگی برای چشمهای قهوه ای: چشمهای قهوه ای رنگهایی هستند که هر لنز رنگی با آنها مطابقت دارد. انتخاب لنز برای چشم های قهوه ای به سلیقه شخصی و نوع و سبک شما بستگی دارد و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد. لنزهای خاکستری ، عسلی ، فندقی و قهوه ای روشن مناسب ترین رنگ برای چشم های قهوه ای هستند.

لنزهای رنگی برای چشمهای آبی: لنزهای فیروزه ای ، سبز تیره و سبز آبی بهترین گزینه برای چشمهای روشن هستند. اگر می خواهید تفاوت ظاهری بیشتر به چشم بیاید و رنگ چشم شما آبی باشد ، می توانید از یک تن رنگ گرم مانند قهوه ای روشن استفاده کنید. اگر می خواهید چشم های آبی خود را به زیتونی تغییر دهید ، می توانید از لنزهای سبز یا زرد استفاده کنید.

لنزهای رنگی برای چشم های سبز: اگر می خواهید رنگ سبز چشم های شما زیتونی باشد می توانید از رنگ های عسلی استفاده کنید. اما اگر می خواهید چشمان شما قهوه ای تر باشد ، لنزهای رنگی از خانواده قهوه ای گزینه های خوبی هستند.

لنز رنگی برای چشم مشکی: بهترین رنگ برای تغییر اساسی در چشم های سیاه ، لنزهای بنفش یا یاسی است. برای تغییر نامحسوس از لنزهای رنگ فندقی یا قهوه ای عسلی استفاده کنید. لنزهای رنگی مات بهترین گزینه برای چشم های سیاه است.
لنز رنگی برای چشم طوسی: با این چشم می توان هر رنگی را تنظیم کرد. اما لنزهای قهوه ای تیره ، آبی و مشکی بیشترین تفاوت را در چشمهای طوسی ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید: نحوه تشخیص لوازم آرایش فاسد از روی شکل ظاهری آنها

لنز

لنزهای رنگی را بر اساس رنگ پوست انتخاب کنید

برای پوست سفید و رنگ ‌پریده: لنزهای طوسی و آبی گزینه های بسیار خوبی هستند. ارغوانی و بنفش نیز می توانند انتخاب های بسیار ویژه ای برای شما باشند. اگر کمی آرایش داشته باشید و از لباس های سفید استفاده کنید ظاهر شما بسیار جذاب و طبیعی به نظر می رسد.

برای پوستهای سبز و برنزه: بهتر است از لنزهای کاراملی استفاده کنید. به عنوان مثال لنز عسلی گزینه بسیار خوبی است. اما از رنگ های خیلی روشن و سرد استفاده نکنید. هنگامی که پوست گرم دارید ، لنزها را از رنگ های گرم انتخاب کنید. مانند لنزهای عسلی ، فندقی و قهوه ای. البته سبز تیره به خوبی با پوست سبز همخوانی دارد. اما رنگ آبی فقط برای مواقعی مناسب است که بخواهید با لنز جلب توجه کنید.

برای پوست زیتونی: بهتر است از لنزهایی که سه رنگ در یک رنگ هستند استفاده کنید. مخصوصا رنگ‌های سبز و توسی برای پوست زیتونی بسیار مناسب است.

برای پوست گندمی: استفاده از رنگ‌های روشن بسیار برای شما مناسب است. بهترین انتخاب برای شما استفاده از رنگ سبز است. حواستان باشد اگر از رنگ سبز استفاده می‌کنید هرگز نباید از آرایش سبز هم استفاده کنید! رنگ‌های عسلی، فندقی و خاکستری هم برای شما مناسب است.

لنز

بیشتر بخوانید: معرفی انواع برندهای ریمل

نکات نهایی برای انتخاب لنز رنگی مناسب

از ویژگی های لنز خوب این است که به اکسیژن اجازه می دهد کاملاً به قرنیه چشم برسد. همزمان از ورود اشعه مضر UV مضر به چشم جلوگیری کنید.

وقتی به خرید بهترین مارک‌ لنز رنگی فکر می‌کنید، حتما فاکتورهایی همچون میزان رطوبت‌رسانی لنز را هم مدنظر قرار دهید. تا هنگام استفاده از آنها، چشم‌ها دچار خشکی نشوند.

باید بدانید که لنزهای رنگی از لنزهای معمولی گران ترند. همچنین توجه داشته باشید که لنزها در اندازه های مختلف در بازار موجود است. بنابراین حتما نمونه ای را انتخاب کنید که هم اندازه عنبیه چشم باشد. در غیر این صورت ، نیمی از آن بی رنگ می ماند و حالت غیرطبیعی به چشم شما می بخشد. بعلاوه، موقع پلک زدن هم ممکن است از چشم خارج شود و مشکلاتی را برایتان به‌وجود بیاورد.

لنز

نتیجه گیری:

اگر به دنبال لنزهای طبیعی هستید ، لنزهای رنگی ایراوپتیکس air optix یا لنزهای رنگی فرشلوک freshlook گزینه های خوبی هستند. اگر می خواهید فقط یکبار از لنز استفاده کنید لنزهای رنگی روزانه فرشلوک گزینه freshlook خوبی است.


برچسب ها : انتخاب رنگ لنز مناسب با توجه به رنگ پوست , بهترین رنگ لنز برای عروس , لنز مناسب برای چشم عسلی , انواع رنگ لنز چشم ,
+ نوشته شده در سه شنبه 17 فروردين 1400ساعت 0:25 توسط zahra | | تعداد بازدید : 392

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]